Sorry, nothing in cart.
Retourneren of omruilen
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en daarom kunnen producten binnen 14 dagen geretourneerd worden (met uitzondering van uitverkoop-artikelen).
De artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn en in de originele verpakking met de originele labels te zitten.
Mail voor het retourneren naar sales@ultimate-workwear.nl en vermeld daarbij het volgende:
- Het product dat u wilt retourneren,
- De reden,
- Eventueel het vervangende product dat u wilt ontvangen;
- Het nummer van de factuur waarop het product in rekening is gebracht;
U ontvangt dan per email van ons een retournummer, dit nummer vermeldt u op de zending. Zonder retournummer worden retourzendingen niet in behandeling genomen.
U ontvangt van ons een creditnota. Als de fout bij ons ligt zullen wij tevens de verzendkosten voor de retour crediteren en de nieuwe zending kostenloos verzenden.
Advies op maat
Mocht u behoefte hebben aan specifiek advies betreffende maten, doek kwaliteiten, aanvullende persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) of heeft u een of meerdere mensen in dienst waarvoor het nodig is de producten te passen, email dan naar sales@ultimate-workwear.nl. Onze dichtsbijzijnde dealer neemt dan contact met u op.
Onze dealers kunnen u ook helpen met aanbrengen van bedrijfslogo’s.
Via deze link kunt u zelf bepalen welke maat u nodig heeft: Klik hier.
Via deze link kunt komt u meer te weten over welke doekkwaliteit u nodig heeft: Klik hier.
Backorders
Soms komt het voor dat een product tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval kunnen wij de ontbrekende artikelen voor u in back-order houden. Zodra de artikelen dan binnenkomen worden ze meteen naar u verzonden. Voor de zending wordt slechts eenmaal verzendkosten in rekening gebracht, tenzij natuurlijk de totale order meer dan EUR 60 bedraagt, in dat geval worden helemaal geen verzendkosten in rekening gebracht.